Skip to main content
Beantwoord

Overstap van Ziggo naar KPN gaat niet goed

• June 11, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Monique Ligtvoet
Nieuwkomer

Goedemorgen,

Ik heb bijna dezelfde klacht alleen had ik de overstapservice via een telefoon gesprek aangevraagd!

Ook ik ging van ziggo naar kpn maar nu word er dus gezegd dat ze nooit een overstap verzoek hebben gehad.

Heb meerdere keren gebeld met kpn en alles word opgenomen voor trainings doeleinde maar het gesprek mag niet terug geluisterd worden (raar) ook ik zit met dubbele kosten en werd in het 4de 5de gesprek geadviseerd ziggo zelf op te zeggen.

Ben zwaar teleur gesteld gesteld in hoe alles verloopt dit is mijn laatste dag bedenk dag en ben echt aan het twijfelen of ik hier wil blijven!

Want compensatie kan je denk ik wel vergeten terwijl de dame van de abbonoment aanvraag het zou doen!

Dus een medewerker van kpn maakt een fout en daar mag ik voor boeten!

Ik zou zeggen voor mensen die dit lezen denk goed na voor je overstapt !

M Ligtvoet 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Leuk dat je voor KPN hebt gekozen, ​@Monique Ligtvoet! 💚 Alleen jammer dat de overstap niet helemaal soepel is verlopen.

Als je kiest voor de Overstapservice van KPN, mag je ook verwachten dat jouw oude aanbieder netjes wordt opgezegd. Het spijt me om te lezen dat dit niet is gebeurd. Staat de Overstapservice wel in de bevestiging van jouw bestelling? Als dit in de bevestiging staat dan is het wel gek dat dit niet is uitgevoerd. Maar wel stom, want nu zit je met dubbele kosten.

De kortste klap is inderdaad om Ziggo zelf op te zeggen. Als jouw abonnement bij ons eenmaal actief is, kunnen wij een andere aanbieder niet alsnog laten weten jouw abonnement over te nemen. Maar we kunnen natuurlijk wel kijken naar de dubbele kosten. Als het onze fout is, dan zullen we dit moeten corrigeren.

Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 12, 2025

Leuk dat je voor KPN hebt gekozen, ​@Monique Ligtvoet! 💚 Alleen jammer dat de overstap niet helemaal soepel is verlopen.

Als je kiest voor de Overstapservice van KPN, mag je ook verwachten dat jouw oude aanbieder netjes wordt opgezegd. Het spijt me om te lezen dat dit niet is gebeurd. Staat de Overstapservice wel in de bevestiging van jouw bestelling? Als dit in de bevestiging staat dan is het wel gek dat dit niet is uitgevoerd. Maar wel stom, want nu zit je met dubbele kosten.

De kortste klap is inderdaad om Ziggo zelf op te zeggen. Als jouw abonnement bij ons eenmaal actief is, kunnen wij een andere aanbieder niet alsnog laten weten jouw abonnement over te nemen. Maar we kunnen natuurlijk wel kijken naar de dubbele kosten. Als het onze fout is, dan zullen we dit moeten corrigeren.

Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

Monique Ligtvoet
Nieuwkomer

Hallo,

Ik kan je vertellen dat ik inmiddels contact heb gehad met kpn en alles naar wens is gegaan.

Dus bij deze ik ben tevreden met de oplossing die mij is gegeven en daarom heb ik ook besloten te blijven!

Maar bedankt voor je antwoord .

Met vriendelijke groet,

M.Ligtvoet 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wat ontzettend fijn dat je een oplossing hebt gekregen en deze naar jouw tevredenheid is. :) Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, stel deze dan gerust op de KPN Community! We denken graag met je mee.