Skip to main content
Beantwoord

Vast nummer wil niet activeren na langere tijd niet in gebruik

  • 3 maart 2023
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik ben gestopt met een voip abonnement en wil gebruik maken van mijn vaste nummer in het KPN pakket. Een nieuwe dect telefoon aangesloten en nu kan ik wel naar buiten bellen en is ook het bekende telefoonnummer zichtbaar op mijn mobiel. Maar terugbellen lukt niet. Dus als ditzelfde nummer wordt gebeld volgt de melding ‘dit nummer is niet in gebruik’?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @ChrisvdA dan morgen even bellen naar 0800 0402

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

  • 0 reacties
  • 3 maart 2023

Hallo @ChrisvdA zie je in je modem wel je telefoonnummer staan?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 3 maart 2023

Hallo @JanD Bij de VoIP instellingen van de Experiabox zie ik het nummer staan bij telefoon 2. Op deze poort is ook de telefoon aangesloten. Poort 1 werkte eerder ook niet.


  • 0 reacties
  • 3 maart 2023

Hallo @ChrisvdA als je glasvezelhebt, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart daarna weer.

Geef daarna de modem/router een fabrieks-reset.

Bij een koperaansluiting:

 

Geef de modem/router een fabrieks-reset.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 3 maart 2023

Hallo @JanD. Ik heb glasvezel. Glaskast van het stroom gehaald en daarna fabrieks-reset. Geen resultaat. Het juiste telefoonnummer blijft bij poort 2 staan.


  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2023

Hallo @ChrisvdA dan morgen even bellen naar 0800 0402