Sinds de overgang van Ziggo naar KPN ondervinden we problemen met onze - dmv nummerbehoud overgezette - vaste telefoon. Regelmatig valt tijdens een gesprek de verbinding weg. Als mensen die ons bellen hierna opnieuw ons nummer kiezen, worden ze verbonden met een onbekend nummer. Wanneer in een sessie meerdere malen met het zelfde onjuiste nummer wordt verbonden, is de betreffende eigenaar van dat nummer daar niet blij mee en terecht.
De klantenservice van KPN bestaat slechts uit aanwijzingen voor standaard problemen; een medewerker is niet te raadplegen. Valt me bitter tegen!
Ik verlang weer naar Ziggo, waar je bij problemen ALTIJD een deskundige medewerker aan de lijn krijgt, die stap voor stap het probleem met je oplost!
Beantwoord
Gesprekken vallen weg via de vaste telefoon
Beste antwoord door heksenbezem
Dag Kees en Joris,
Dank voor jullie snelle adviezen.
Ik heb het nieuwste KPN modem en heb dat recent online gereset.
Ben vandaag naar KPN winkel gegaan. Daar is een klacht aangemaakt en toegezegd, dat ik binnen 5 werkdagen wordt gebeld door een ‘specialist’.
Ik ben onlangs overgestapt van Ziggo naar KPN. Een mogelijkheid is, dat de nummeroverdracht door Ziggo niet volledig is verwerkt, Dus wellicht moet ik ook met Ziggo nog aan de bak!
Fijne dag!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.