abcbouma schreef:
Begin december inderdaad bericht gehad dat er 5gb zou worden toegevoegd aan mijn data. Af en toe in december eens gekeken, maar was er niet bij……
Dat kan kloppen, de 5Gb is in eerste instantie als extra bundel toegevoegd waardoor hij niet direct zichtbaar was, pas als je naar je extra bundels doorklikte in MijnKPN. Veel mensen vonden dat verwarrend, wat ik goed begrijp!
abcbouma schreef:
De hele maand december gewoon mijn 20gb gehad (en niet 40gb…..)
Hmm, kan zijn dat de aanvraag voor de koppeling net te laat verwerkt is om nog meegenomen te worden in december, gelukkig is dit nu (met enige vertraging) alsnog geregeld!
abcbouma schreef:
Maakt ook niet echt uit, want krijg ze toch niet op
en ‘moet’ in maart a.s. weer verlengen. Eens kijken wat een handig abo is bij kpn.
Daaropvolgend wel meteen een andere vraag: als ik in maart een abo kies van 15gb, wordt dat dan ook automatisch weer verdubbeld??? :-)
Verlengen is absoluut geen ‘moetje’, als je huidige abonnement goed bevalt kan je hem gewoon door laten lopen met dezelfde voorwaarden
Hoe de abonnementen zijn opgebouwd in maart, dat durf ik nu nog niet te zeggen. Ik vermoed dat onze huidige mobiele abonnementen nog exact hetzelfde zullen zijn over een maand of 2, maar de kans is ook aanwezig dat er in tussentijd iets wijzigt en als dat het geval is, wordt dit altijd pas gecommuniceerd op het moment dat zo'n wijziging ingaat. We worden hier op voorhand dus niet over op de hoogte gesteld. Ik wil je dan ook aanraden om als je kunt verlengen, een kijkje te nemen op onze site om te zien of 1 van onze ‘Hussel’ abonnementen beter bij je past dan je huidige abonnement. De abonnementen zijn nu anders opgebouwd, en er zal na verlenging geen sprake meer zijn van een verdubbeling, even iets om rekening mee te houden bij het maken van een keuze!