Hallo, Mijn man heeft een Hussel abonnement 2GB van 15,00 als hij in het buitenland is kan hij niet bellen of op internet, alles in zijn mobiel staat aan, ligt dit aan het abonnement.
Beantwoord
Geen bereik in het buitenland, wel in Nederland
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi
Gaat het om jouw nummer, die van je man of allebei die niet werkt in het buitenland? Verbinding in het buitenland word niet standaard geblokkeerd door ons.
Ik kijk ook graag even mee, zou je de getroffen nummers willen toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Kun je ook de onderstaande vragen willen beantwoorden/oplossingen willen proberen?
- Zijn jullie in Europa of elders op de wereld? In het laatste geval, hebben jullie dan ook een buitenlandbundel? Die kun je vinden op www.kpn.com/buitenland.
- Zou je allereerst je toestel eens willen herstarten? Dat wil vaak nog wel helpen!
- Zou je ook een ander mobiel netwerk kunnen proberen?
- Staat Roaming wel aan op het toestel? Hier kun je de stappen vinden om de instellingen van jullie toestellen te controleren.
- Heb je bij je APN “PortalMMM.nl” ingesteld of “internet” staan? Zou je ook de andere eens kunnen proberen en de bovenstaande stappen nog eens doorlopen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.