Kan ik ook een telefoon kopen zonder er een nieuw abonnement bij te kopen, ik heb al een abonnement bij KPN maar wik alleen een andere telefoon, hoe regel ik dit?
mvg
Kan ik ook een telefoon kopen zonder er een nieuw abonnement bij te kopen, ik heb al een abonnement bij KPN maar wik alleen een andere telefoon, hoe regel ik dit?
mvg
Beste antwoord door Ward_
mvg
Dus de samenvatting: Je kan bij KPN wel een telefoon los kopen maar alleen in een winkel en alleen tegen volledig betaling (niet op afbetaling).
Daarnaast zijn er natuurlijk tientallen (goede) webshops waar je een losse telefoon kan kopen. Ik zal geen reclame maken voor specifieke webshops maar via de pricewatch van Tweakers.net kan je de telefoon selecteren die je op het oog hebt en dan vergelijken waar deze het beste gekocht kan worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.