Skip to main content
Beantwoord

E-sim voor Apple Watch 7 cellular

• 23 november 2021
  • 5 reacties
  • 502 keer bekeken

De Applewatch 7 cellular is inmiddels leverbaar. Wanneer komt KPN met de e-sim voor dit apparaat?

Admin: titel aangevuld

Beste antwoord door Paul van KPN

Hi all,

Zie ons topic over Multisim bij KPN:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

• 0 reacties
  • 23 november 2021

Voor klanten is er nog geen duidelijkheid helaas. Deze vraag is al meerdere malen gesteld.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 23 november 2021

Dat de vraag al eerder gesteld was, is me bekend. Maar toen was het horloge nog niet te koop. In de Applestore in Amsterdam wordt gezegd dat KPN een van de twee e-sim aanbieders is. Daar is KPN niet verantwoordelijk voor, maar toch, iets meer duidelijkheid is welkom. Dagen? Weken? Maanden?

• 0 reacties
  • 23 november 2021

Als het bekend is zal de pagina worden aangevuld waar meer informatie over de esim staat beschreven.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/esim.htm

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 9 mei 2022

Ik reageer ook even op deze vraag, ook al denkt Jeroen dat het antwoord is gegeven. Is er al bekend op wat voor termijn KPN apple Watch gaat ondersteunen? Is dat maanden, jaren of nooit? Afhankelijk daarvan weet ik of ik over moet stappen naar die provider die dit wel ondersteund. Nieuwe apple functies duren bij KPN altijd jaren langer dan bij de concurrent, zo ook met voicemail functie van apple iPhone, en dat is zo jammer… en lijkt me ook onnodig.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • Antwoord
  • 31 oktober 2022

Hi all,

Zie ons topic over Multisim bij KPN: