Ik heb een klacht, afgelopen maandag kpn gebeld en gevraagd wat te doen met een telefoon die stuk is. Mevrouw geeft aan toestel aflossen en je kan daarna verlengen met een telefoon. Aangevraagd en dinsdag betaald, woensdag chat gestart, nee dat was niet waar en dat kan niet. Donderdag gebeld, moest je wachten op een nieuwe maand. Vandaag weer chat gestart, en was het weer dat het niet kan.
Kan iemand mij vertellen wat het nu is? Elke keer een ander verhaal en ondertussen wel betaald, maar kan niet verlengen?
Kan iemand mij het vertellen?
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Sanne van KPN
Hoi @Petra20! Wat zuur dat je zoveel verschillende informatie op je af hebt gekregen. 😕 Niet de bedoeling en ik snap dat je daardoor nu niet meer weet wat je moet geloven.
Ook als je jouw toestel afkoopt behoudt jouw abonnement de originele einddatum en kan het dus niet voortijdig worden omgezet.
Dit klopt. Ik heb gekeken of het ook ergens op onze site staat, maar na enig speurwerk moet ik concluderen van niet. Daar hebben we ook het forum voor, daar kun je informatie en hulp vinden welke niet altijd op de site te vinden is.
Ja er zeggen 5 medewerkers een ander verhaal, dit moet toch gewoon ergens vermeldt staan dat er andere regels zijn gekomen! Klanten informeren heet dat.
Hoi @Petra20! Wat zuur dat je zoveel verschillende informatie op je af hebt gekregen. 😕 Niet de bedoeling en ik snap dat je daardoor nu niet meer weet wat je moet geloven.
Ook als je jouw toestel afkoopt behoudt jouw abonnement de originele einddatum en kan het dus niet voortijdig worden omgezet.
Dit klopt. Ik heb gekeken of het ook ergens op onze site staat, maar na enig speurwerk moet ik concluderen van niet. Daar hebben we ook het forum voor, daar kun je informatie en hulp vinden welke niet altijd op de site te vinden is.
Hi @Sanne_M , er is hier sprake van het voortijdig afbetalen van een toestellening. Ik denk daarom dat het toestel nog binnen de garantieperiode valt. Het bijbehorende mobiele abonnement duurt tenslotte max. 24 maanden. Afhankelijk van de bevindingen van de reparateurs en eventuele beperkende voorwaarden op de accu zou dit volgens mij (gedeeltelijk?) onder garantie kunnen vallen.
Dat vermoeden heb ik inderdaad ook @RBxx, dus hopelijk is dit onder de garantie te repareren. 🙂 In een enkel geval kan de garantie al verlopen zijn tijdens de looptijd van het abonnement, als er 4 maanden van tevoren verlengd is en het toestel snel in huis was bijvoorbeeld. Dan is 4 maanden voor de eindtijd van het huidige abonnement de garantie ook verlopen, maar hopelijk is dat hier niet het geval.
Dat zou kunnen @Sanne_M , maar dan zou afkopen sowieso niet meer nodig zijn (en ook niet kunnen?). Je kan dan al weer verlengen en een nieuw abonnement afsluiten met een nieuw toestel.
Scherp weer op de zaterdagavond @RBxx, je hebt helemaal gelijk. 😄
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.