Normaal verbruik ik <40 bel minuten per maand, want ik bel niet dagelijks en sms-en doe ik al helemaal niet.
En nu plotseling heb ik al 114 minuten verbruikt en het is eerst de 20ste Maart!
Nu voor de eerste keer, heb net al mijn facturen gecheckt, altijd zoals gezegd, minder dan 40 belminuten per maand.
Het klopt niet! Wat moet ik doen?
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Op de laatste factuur zijn er gesprekken gespecificeerd tot en met 28 februari. Van 1 februari 2022 t/m 28 februari 2022 heb je 42 belminuten verbruikt. Op 1 maart heb je dan weer een nieuwe belbundel gekregen. Van de 150 belminuten voor de maand maart zijn er nu nog 36 over.
Ik zie meerdere gesprekken voor de maand maart naar een en hetzelfde nummer. Veel van deze gesprekken zijn lager dan 10 minuten. Het betreft het telefoonnummer van Eigen Haard Woningcorporatie in Amsterdam.
Misschien heb je om wat voor reden dan ook een langer gesprek er tussen zitten?
Ik neem aan dat je de verbruikte minuten via de MijnKPN app hebt gecheckt.
Het is technisch niet mogelijk dat iemand anders via je aansluiting bij je provider belt. Heb je al even de bellijst (recent) gecheckt met uitgaande gesprekken? Ook de duur ervan.
Heb je een belbundel van 150 min/sms of onbeperkt?
Volgens mij is voor de hackers niets onmogelijk meer.
En ja, ik heb 150 minut3n bundel, maar ik heb de oude facturen al gecheckt, heb NOOIT meer dan 40 minuten opgemaakt, altijf minder dan dat, voor de hele maand.
@VeraJ het kan ook een broekzak gesprek zijn geweest. Kan je in je telefoon bij recente gesprekken kijken. Hier heb je een overzicht van de uitgaande gesprekken welke je gedaan hebt met je telefoon. En kan je ook zien hoe lang dat gesprek heeft geduurd.
@VeraJ het kan ook een broekzak gesprek zijn geweest. Kan je in je telefoon bij recente gesprekken kijken. Hier heb je een overzicht van de uitgaande gesprekken welke je gedaan hebt met je telefoon. En kan je ook zien hoe lang dat gesprek heeft geduurd.
Het kan bij mij niet, want ik moet eerst PIN intoetsen voordat ik mijn telefoon kan gebruiken (i.v.m. de meerdere e-mail adressen).
Hallo @VeraJ, ik kan wel voor je kijken wat er aan de hand is en of er langere gesprekken zijn geweest deze maand. Dan is wellicht de drastische maatregel van een nieuw nummer ook niet nodig. Als jij jouw profiel invult en mij een seintje geeft? Dan kan ik bijna zeker duidelijkheid verschaffen.
Op de laatste factuur zijn er gesprekken gespecificeerd tot en met 28 februari. Van 1 februari 2022 t/m 28 februari 2022 heb je 42 belminuten verbruikt. Op 1 maart heb je dan weer een nieuwe belbundel gekregen. Van de 150 belminuten voor de maand maart zijn er nu nog 36 over.
Ik zie meerdere gesprekken voor de maand maart naar een en hetzelfde nummer. Veel van deze gesprekken zijn lager dan 10 minuten. Het betreft het telefoonnummer van Eigen Haard Woningcorporatie in Amsterdam.
Dankjewel, @Jeroen_dB voor de moeite, nu begrijp ik het.
Het klopt wel, ik had meerdere gesprekken met EH i.v.m. de dakschade veroorzaakt door de storm.
En de wachttijden zijn altijd zo lang... 🙄
Fijne dag verder! 🌞🌞🌞
Vera
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.