Skip to main content
Beantwoord

Contract mobiele telefoon opvragen vanwege schade aan mijn telefoon

  • 12 september 2022
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Ik wil graag mijn mobile telefoon contract opvragen, voor mijn verkering ivm schade aan mijn telefoon.

 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedenavond @T.P.L! Welkom op het KPN Forum!

Ik weet niet of je gebruik hebt gemaakt van de zoekfunctie op ons forum, maar het antwoord in het onderstaande topic helpt je zeker weten verder:
 


Het aankoopbewijs van het toestel als bijlage opgenomen bij het contract. Het contract sturen wij per e-mail en kun je downloaden in de persoonlijke bestelomgeving. Inloggen kan met het bestelnummer en postcode. 
Als je het contract zelf niet meer hebben en het downloaden lukt ook niet, dan kun je een kopie van het contract opvragen via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Of via het Forum, zoals GeSp al noemde.
    Graag de volgende gegevens: jouw volledige naam en geboortedatum, ordernummer en/of klantnummer, postcode en huisnummer en het type toestel.
    Als je hier een seintje geeft, als je dat gedaan hebt dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7142 reacties
  • Antwoord
  • 16 september 2022

Goedenavond @T.P.L! Welkom op het KPN Forum!

Ik weet niet of je gebruik hebt gemaakt van de zoekfunctie op ons forum, maar het antwoord in het onderstaande topic helpt je zeker weten verder:
 


Het aankoopbewijs van het toestel als bijlage opgenomen bij het contract. Het contract sturen wij per e-mail en kun je downloaden in de persoonlijke bestelomgeving. Inloggen kan met het bestelnummer en postcode. 
Als je het contract zelf niet meer hebben en het downloaden lukt ook niet, dan kun je een kopie van het contract opvragen via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Of via het Forum, zoals GeSp al noemde.
    Graag de volgende gegevens: jouw volledige naam en geboortedatum, ordernummer en/of klantnummer, postcode en huisnummer en het type toestel.
    Als je hier een seintje geeft, als je dat gedaan hebt dan kijk ik graag met je mee!