Dag, ik zie een aantal topics over dit probleem. Ook lees ik dat KPN toestellen vervangt en abbo kosten compenseert. Keurig! Het is mij wel een raadsel waarom ik na -heel vaak- contact zoeken met het 0800 nummer nooit teruggebeld wordt. Het verschil zit er mogelijk in dat we gebruik maakten van een sim only abbo. E.e.a heeft inmiddels lang genoeg geduurd en het abbo is gestopt, het geduld was op. Wel hebben we 6 maanden lang keurig betaald en niet geleverd gekregen. Ik zie dat KPN medew Shyrin_ aangeeft dat persoonlijk contact mogelijk is. Ik heb naar dat adres dus een privé bericht gestuurd met daarin het hele relaas. Ook hierop nog geen reactie gehad. Vandaar deze melding in dir forum. Ik zou heel graag persoonlijk contact hebben, zodat nu voor eens en altijd opgelost kan worden. Hoe moeilijk kan het zijn. Bij voorbaat dank!
Beantwoord
iPhone 11 en 4G problemen
Beste antwoord door Bart van KPN
Het wordt verder uitgezocht door mijn collega en dan wordt het verder voor je in orde gemaakt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.