ik heb een gebruikte samsung smart watch 5 maar wat ik ook doe elke keer als ik de stappen doorloop om de esim te koppelen zet hij het nummer van de oude eigenaar er weer in reset van de app op de telefoon en watch 5 helpt niet als ik de esim koppel op een andere watch 5 geen probleem
Gebruikte smartwatch wil niet koppelen met mijn e-sim
Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem
Hoi
Het beste wat je nu kunt doen, is een harde reset uitvoeren op je Watch 5, zodat hij weer helemaal schoon wordt gemaakt, en vervolgens weer terug gezet wordt naar de standaard waarden vanuit de Samsung fabriek.
Dit doe je als volgt:
1 > Zet je Watch uit.
2 > Houd de aan/uit-knop ingedrukt totdat "Rebooting... " op het scherm verschijnt.
3 > Wanneer "Rebooting..." op het display van je horloge verschijnt, druk je herhaaldelijk op de aan/uit-knop (2 of 3 keer drukken) om het scherm voor het opnieuw opstarten van het systeem te openen.
4 > Druk in het herstartscherm herhaaldelijk op aan/uit-knop om je keuze te selecteren. Je moet de optie Recovery selecteren. Zodra je deze optie hebt geselecteerd, houd je de aan/uit-knop ingedrukt totdat "Rebooting..." opnieuw op je scherm verschijnt.
5 > Zodra "Rebooting..." op het scherm van je horloge verschijnt, stop je met het indrukken van de aan/uit-knop.
Laat even weten, of je hiermee het probleem hebt kunnen verhelpen, en je de Multisim alsnog hebt kunnen kopellen op je Samsung Watch 5
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.