Hallo,
Vorige week donderdag heb ik in de KPN winkel de Samsung s24 ultra besteld, deze was op voorraad, een dag later krijg ik bericht dat de telefoon niet op voorraad is. In de huidige wereld lijkt het me toch niet zo lastig om verkoop/voorraad systeem up to date te hebben. Hoe kun je meer verkopen dan dat je hebt ingekocht?
Dit is naar mijn idee gewoon onder valse voorwaarden een product verkopen terwijl je al weet dat er te weinig voorraad is. Ik baal hier enorm van want mijn huidige gsm is gevallen en het scherm is kapot.
Wat gaat KPN doen om alle klanten te compenseren? Er stond op de dag waarop ik de mail ontving dat de voorraad er niet was op de website van KPN dat er gewoon voorraad was… Nu staat er leverbaar vanaf Leverbaar vanaf 7 februari, maar ik heb nog geen mail ontvangen gisteren of vandaag??
Wanneer kan ik min gsm verwachten? Bij de status staat nog steeds volgende:
Helaas hebben wij de Samsung Galaxy S24 Ultra 5G eSIM 1TB, Titanium Black tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen.
mvg Roman