Skip to main content
Beantwoord

Mijn KPN Pay werkt niet

• 6 maart 2024
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Emre12
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hoi, ik had een tijdje geleden een sms gekregen dat me KPN pay geblokkeerd is.

maar ik weet niet hoe ik deze kan deblokkeren.

Weet iemand wat ik kan doen.

Beste antwoord door Remco van KPN

Emre12 schreef:

Hoi Emre! Welkom bij de KPN Community. Dat gaat dan specifiek om het betalen van diensten via de factuur van KPN? Informatie voor het blokkeren en deblokkeren van KPN Pay kan je hier vinden: 

Het advies is dus om even te bellen met 0800-0402. Dan helpen mijn collega's je verder! 

Bekijk origineel

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • Antwoord
  • 8 maart 2024
Emre12 schreef:

Hoi Emre! Welkom bij de KPN Community. Dat gaat dan specifiek om het betalen van diensten via de factuur van KPN? Informatie voor het blokkeren en deblokkeren van KPN Pay kan je hier vinden: 

Het advies is dus om even te bellen met 0800-0402. Dan helpen mijn collega's je verder! 

Emre12
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Hi voordat ik beging ik heb ook een screenshot toegevoegd wat er staat als ik KPN pay probeer te toevoegen. ik had aan het begint van me abonnement KPN pay geactiveerd het werkte goed ik had een keer meerdere aankopen gedaan in een maand waardoor de factuur van die maand er hoog was KPN pay pas toen volgensmij tijdelijk geblokkeerd ik had er toen voor gebeld maar ze hebben die blokkade er toen afgehaald. Maar sinds dien werkt me KPN pay niet meer ik heb volgens mij ongeveer 3 maanden of 4 maanden geleden gebeld hiervoor maar er stonden geen blokkades werd er gezegd ik heb ook alles geprobeerd wat er op de website staat over KPN pay en wat er werdt gezegd over de telefoon. Ik zag wel in een andere forum dat er meschien ook een blokkade kan staan bij credit risk ik weet niet of dit het geval is maar ik zou niet weten wat anders het probleem kan zijn.

Admin: topic samengevoegd met eerder topic

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 7 februari 2025

Wat vervelend zeg ​@Emre12 het zou inderdaad een blokkade kunnen zijn. Mijn advies is om dan toch even te bellen met de klantenservice zodat deze afdeling hier even naar kan kijken. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

Reageer