Skip to main content
Beantwoord

Problemen die speelden met iPhone 11, blijven bestaan bij een nieuwe iPhone 15

  • 10 juli 2024
  • 5 reacties
  • 150 keer bekeken

Ik was in het bezet van een iPhone 11 waar ik ineens geen internetverbinding buiten had en slecht bereikbaar was. Gebeld met klantenservice en dat was een bekend probleem op advies van de medewerker een nieuwe iPhone 15 besteld binnen gekregen 2 juli maar ik blijf dezelfde problemen houden, in huis met wifi geen problemen. Zodra ik op straat loop geen internetverbinding meer, telefoon uit en aan gezet en dan een tijdje wel verbinding, zodra thuis geen verbinding met wifi moet mij dan weer aanmelden. Naar de winkel geweest nieuwe simkaart hielp niet. Heb gelezen dat er problemen zijn, ik dacht nieuwe telefoon probleem opgelost, dus niet. Wij zijn al 50 jaar klant bij kpn,

moet ik met mijn abonnement maar overstappen naar bv Vodafone want wordt moe van.

groetjes hans

Beste antwoord door PeterG

Tja, als de moderators om de 10 dagen zeggen dat er nog geen vooruitgang is, wat zo is, dan is het niet goed. Melden ze niks omdat er geen vooruitgang is is het ook niet goed.

Er is op dit moment nog geen vooruitgang. Oorzaak nog niet gevonden. En oplossing dus ook niet in zicht.

Deze of volgende week gaan de nieuwe frequenties voor 5G aan. Ben zeer benieuwd of dat voor de getroffen groep gaat helpen….

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
  • 61551 reacties
  • 10 juli 2024

Dat is vervelend zeg. Ik stond bijna op het punt om gebruikers een nieuwe (of refurbished) telefoon aan te raden. Dit had ik niet verwacht. Er zijn, tot nu, geen meldingen van andere gebruikers dan iPhone 11, 12 en SE2020. Je bent bij mijn weten de eerste met een ander model.

Apple en KPN is helaas al sinds 2022 geen gelukkig huwelijk. Toen speelden gelijke problemen met alleen de iPhone 11 met bepaald merk chipset. De 11 met een ander merk chipset deed het wel.

Mijn advies is om hier toch ook weer een melding van te maken via 0800-0402.


Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1204 reacties
  • 10 juli 2024

Of een nieuw toestel of van een ander merk een oplossing biedt, is nog maar de vraag. Er zijn ook meldingen over de Samsung S23 en de S24 met soortgelijke problemen. 

Om de iPhone en de Samsung te kunnen gebruiken is een simkaart van Vodafone dé oplossing.

 

 

 


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 juli 2024

Yes, hoe zit het ermee?

Is er iemand met verstand van de situatie die een update kan geven hierover?


PeterG
Superuser
  • 61551 reacties
  • Antwoord
  • 10 juli 2024

Tja, als de moderators om de 10 dagen zeggen dat er nog geen vooruitgang is, wat zo is, dan is het niet goed. Melden ze niks omdat er geen vooruitgang is is het ook niet goed.

Er is op dit moment nog geen vooruitgang. Oorzaak nog niet gevonden. En oplossing dus ook niet in zicht.

Deze of volgende week gaan de nieuwe frequenties voor 5G aan. Ben zeer benieuwd of dat voor de getroffen groep gaat helpen….


Hi samsung s24 plus gebruiker, ik heb ook netwerk probleem.. hiervoor ook 2x simkaart verwisseld wat niet heeft geholpen, uiteindelijk telefoon opgestuurd voor onderzoek. nu mijn simkaart in een oude iphone 8 plus gezet en hier krijg ik ook soms geen goed werkend internet.

 

groetjes