Skip to main content
Beantwoord

Buitenlandbundel aangeschaft maar deze werkt niet

  • 28 oktober 2024
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Ik heb voor mijn vertrek de buitenland bundel van 35 euro gekocht voor naar amerika, ik heb er niets aan gehad. Ik had geen internet, wel kreeg ik elke keer brichten binnen van kpn dat ik de bundel kon aanvragen soms wel 6 achter elkaar met nog geen 2 minuten ertussen.

voel me wel een beetje opgelicht , ga er van uit dat ik deze bundel niet hoef te betalen 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen @Oosterkamp298, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Flink balen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de bundel die je had aangeschaft. Mijn advies is om hier een klacht over in te dienen en daar kun je dit klachtenformulier voor gebruiken. Mijn collega's van de klachtenafhandeling zullen dit in behandeling nemen en binnen 10 werkdagen contact met je opnemen om tot een oplossing te komen. Laat je ons hier nog even weten wat daar uiteindelijk uit is gekomen?

Bekijk origineel

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7722 reacties
  • Antwoord
  • 30 oktober 2024

Goedemorgen @Oosterkamp298, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Flink balen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de bundel die je had aangeschaft. Mijn advies is om hier een klacht over in te dienen en daar kun je dit klachtenformulier voor gebruiken. Mijn collega's van de klachtenafhandeling zullen dit in behandeling nemen en binnen 10 werkdagen contact met je opnemen om tot een oplossing te komen. Laat je ons hier nog even weten wat daar uiteindelijk uit is gekomen?


Reageer