Skip to main content
Beantwoord

Traag mobiel internet, rond 9 Mbps

  • 11 januari 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb een unlimited abonnement van kpn. Als ik een speedtest doe haal ik max 9.00 mbps. Andere locaties ook traag. Wat kan ik hieraan doen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Jordy37b. Welkom op de community! Wat vervelend dat je zulke lage snelheden ervaart met je Unlimited-abonnement! Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Je kunt de volgende stappen proberen:

  1. Controleer je signaalsterkte: Kijk of je een goed bereik hebt (4G of 5G). Slecht bereik kan de snelheid beïnvloeden.
  2. Herstart je telefoon: Soms helpt een herstart om de verbinding te verbeteren.
  3. Netwerkinstellingen resetten: Via de instellingen van je telefoon kun je de netwerkinstellingen resetten. Dit kan storingen oplossen.
  4. Test met een andere telefoon: Plaats je simkaart in een ander toestel om te controleren of het probleem bij de simkaart of je telefoon ligt.
  5. Test op verschillende locaties: Je gaf aan dat het ook op andere plekken traag is. Controleer of het probleem blijft bestaan in gebieden met goed bereik.

Als het na deze stappen nog niet is opgelost, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen.

Laat je ons weten of je hiermee verder komt?

Bekijk origineel

2 reacties

  • 0 reacties
  • 12 januari 2025

Niks vrees ik.

Hierbinnen haal ik 100Mbps en als ik buiten ben haal ik 550Mbps via 5G


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16424 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2025

Hoi ​@Jordy37b. Welkom op de community! Wat vervelend dat je zulke lage snelheden ervaart met je Unlimited-abonnement! Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Je kunt de volgende stappen proberen:

  1. Controleer je signaalsterkte: Kijk of je een goed bereik hebt (4G of 5G). Slecht bereik kan de snelheid beïnvloeden.
  2. Herstart je telefoon: Soms helpt een herstart om de verbinding te verbeteren.
  3. Netwerkinstellingen resetten: Via de instellingen van je telefoon kun je de netwerkinstellingen resetten. Dit kan storingen oplossen.
  4. Test met een andere telefoon: Plaats je simkaart in een ander toestel om te controleren of het probleem bij de simkaart of je telefoon ligt.
  5. Test op verschillende locaties: Je gaf aan dat het ook op andere plekken traag is. Controleer of het probleem blijft bestaan in gebieden met goed bereik.

Als het na deze stappen nog niet is opgelost, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen.

Laat je ons weten of je hiermee verder komt?