Skip to main content
Beantwoord

Kan ik straks met een Telfort abonnement ook MB's delen?

• 21 januari 2025
  • 7 reacties
  • 121 keer bekeken

Mijn vraag is kan ik dan nu wel met een Telfort abonnement mb’s delen? Want de voordelen van dit abonnement gaan er uit en krijg ik dan 3x zoveel mb’s over mijn oude Telfort abonnement of mijn huidige mb’s die ik nu per maand krijg? 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hoi ​@Mukkett! Welkom op ons platform en ik ben blij om jouw vraag hier te lezen!

Ja, zeker; je kunt vanaf het moment dat in de e-mail vermeld staat, 18 maart, gratis data delen met andere KPN abonnementen op jouw adres. De verhoging van 3x zoveel gaat over het tegoed wat standaard in jouw abonnement zit en over eventuele extra bundels die je krijgt. 

Informatie en veelgestelde vragen kun je nalezen op onze website: Wijziging Telfort Mobiel 2025.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Bekijk origineel

7 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7044 reacties
  • Antwoord
  • 21 januari 2025

Hoi ​@Mukkett! Welkom op ons platform en ik ben blij om jouw vraag hier te lezen!

Ja, zeker; je kunt vanaf het moment dat in de e-mail vermeld staat, 18 maart, gratis data delen met andere KPN abonnementen op jouw adres. De verhoging van 3x zoveel gaat over het tegoed wat standaard in jouw abonnement zit en over eventuele extra bundels die je krijgt. 

Informatie en veelgestelde vragen kun je nalezen op onze website: Wijziging Telfort Mobiel 2025.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 21 januari 2025

Oké dus even voor de duidelijkheid ik kan straks met mijn “oude” Telfort abonnement mb’s delen met kpn gebruikers die op mijn adres staat in geschreven? Mijn originele abonnement is 5000mb daarnaast ontvang ik elke maand 20 gb extra gratis. Krijg ik dan 3x 5000 extra + de 20gb gratis ? Of is het totaal 25 gb en dat gaat dan keer 3? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 21 januari 2025

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 21 januari 2025

Bovenstaande foto staat namelijk dat het niet lukt met een Telfort abonnement dit verandert dus wel daadwerkelijk?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4289 reacties
  • 21 januari 2025

Ja, dit wordt echt aangepast dus je kan straks MB’s delen met KPN gebruikers in je huishouden. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 21 januari 2025

Dankjewel voor uw reactie!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7044 reacties
  • 22 januari 2025

Top dat je het nogmaals bevestigd hebt, ​@Ik_Combineer 👌🏾.

Mukkett schreef:

Oké dus even voor de duidelijkheid ik kan straks met mijn “oude” Telfort abonnement mb’s delen met kpn gebruikers die op mijn adres staat in geschreven? Mijn originele abonnement is 5000mb daarnaast ontvang ik elke maand 20 gb extra gratis. Krijg ik dan 3x 5000 extra + de 20gb gratis ? Of is het totaal 25 gb en dat gaat dan keer 3? 

Al het tegoed in het abonnement wordt door ons verdrievoudigd. Dus als je nu elke maand 25GB krijgt, wordt dat straks 75GB per maand 😄.

*