Skip to main content
Beantwoord

Kan niet bellen of gebeld worden op mijn mobiele telefoon

• 4 april 2025
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo kpn ik weet niet wat aan hand is maar ik kan niet bellen of gebelt worden ik kan jullie niet spreken krijgen via chat ? Hoe komt dat is er storing want kan niet gebelt worden ook heel raar hoop gauw reactie tegemoet !! 

Gr kim 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Kimmie030 ,

Je kunt met een andere telefoon bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, spreek in: Storing

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld (op dat andere nummer) op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Bekijk origineel

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 37059 reacties
  • Antwoord
  • 4 april 2025

Hallo ​@Kimmie030 ,

Je kunt met een andere telefoon bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, spreek in: Storing

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld (op dat andere nummer) op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Kimmie030. Welkom op de community! Wat vervelend dat je niet kunt bellen of gebeld worden. Dat is natuurlijk heel lastig, zeker als je ook geen contact krijgt via de chat. Ik zie dat ​@Noordzee al heeft gereageerd op jouw vraag, waarvoor dank! Heb je al geprobeerd om contact op te nemen met onze klantenservice. Ze kunnen daar snel met je meekijken.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 37059 reacties
  • 10 april 2025

​@Kimmie030 

Heb je inmiddels al contact gelegd met de klantenservice? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

​@Kimmie030 We hebben niets meer van je gehoord. Dus ik ga er vanuit dat onze klantenservice inmiddels al dit probleem heeft verholpen. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden. 

Reageer