Hoi, per 26 maart is mijn abonnement omgezet naar prepaid. Het gaat om nr ***. Dit omdat ik in Belgie woon en vanaf nu een Belgisch abonnement heb. Ik wil mijn Nederlandse nr wel blijven gebruiken, omdat ik nog in Nederland werk. Op 27 maart heb ik via de website een bundel van 5,99 aangeschaft (bel/sms en 200 mb). Dit bedrag is ook van mijn bankrekening afgeschreven. Ik heb de app gedownload, maar daarop staat dit tegoed niet vermeld. Via de app heb ik vervolgens €10,- tegoed toegevoegd. Ook dit bedrag is afgeschreven, maar op de app staat nog steeds 0 euro beltegoed. Als ik bel met *107# lees ik dat mijn tegoed 7,50 is. Dat is volgens mij het tegoed dat ik 'gratis' kreeg om me te registreren. Ik vraag me af waar de overige 15,99 aan tegoed zijn gebleven én ik vraag me af waarom de app niets laat zien in 'historie. Overal staat €0,00.
Admin: 06-nummer verwijderd en opgeslagen in je profiel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.