Skip to main content
Beantwoord

Onbeperkt online promotiebundel werkt niet, geen bevestiging ontvangen

  • 26 februari 2025
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb een onbeperkt online promotie bundel aangeschaft en deze werkt niet. Bij aanschaf heb ik geen sms ontvangen ter bevestiging. Als ik mijn beltegoed opvraag staat de genoemde bundel er wel bij.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Gerda987. Welkom op de community! Vervelend dat je bundel niet werkt! Omdat je geen bevestigings-sms hebt ontvangen, kan er iets mis zijn gegaan met de activatie. Goed dat de bundel wel zichtbaar is bij je beltegoed.

Heb je je telefoon al opnieuw opgestart? Soms helpt dat om de bundel goed te activeren. Je kunt ook controleren of mobiel internet aanstaat en of je APN-instellingen goed staan.

Als het daarna nog niet werkt, neem dan even contact op met onze klantenservice.

Bekijk origineel

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2

Sommige KPN Prepaid databundels zijn zo langzaam dat ze niet lijken te werken.

Alle waar naar zijn geld.

En schaf geen snellere databundel aan, want de eerste bundel blokkeert de tweede.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16423 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2025

Hoi ​@Gerda987. Welkom op de community! Vervelend dat je bundel niet werkt! Omdat je geen bevestigings-sms hebt ontvangen, kan er iets mis zijn gegaan met de activatie. Goed dat de bundel wel zichtbaar is bij je beltegoed.

Heb je je telefoon al opnieuw opgestart? Soms helpt dat om de bundel goed te activeren. Je kunt ook controleren of mobiel internet aanstaat en of je APN-instellingen goed staan.

Als het daarna nog niet werkt, neem dan even contact op met onze klantenservice.


Reageer