Skip to main content
Vraag

KPN TV+ app (08.64.03) op Google TV Streamer start op met zwart beeld

• 4 maart 2025
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Sinds 2 dagen heb ik een Google TV Streamer met de bedoeling om de tv ontvanger VIP2952v2 te vervangen omdat die oude, trage KPN ontvanger zijn maandelijkse prijs van 6 euro per maand het niet meer waard is.

Deze Google TV streamer werkt prima behalve de KPN TV+ app versie 08.64.03. Na verloop van tijd (ca. 2 uur?) als ik deze app weer opstart verschijnt er een zwart beeld en komt het niet meer goed. Als ik vervolgens de KPN TV+ app stop met de optie “gedwongen stoppen” of opnieuw installeer of de Google TV streamer herstart gaat het weer goed.

Zijn er forumleden met een Google TV streamer of ander Google TV apparaat die dit herkennen? 
PS: onze zoon is blij met de Google TV Streamer omdat hij de KPN TV+ app toch niet gebruikt en verder snel is en mooi beeld geeft. Mij stoort het wel dat de KPN TV+ niet meer herstart na ca. 2 uur.

5 reacties

• Auteur
  • 368 reacties
  • 5 maart 2025

Ik heb gisteravond nog met wat beeldinstellingen zitten spelen en het opstarten van de KPN TV+ app ging vanmorgen wel goed.

Dus wat mij betreft kan dit topic gesloten worden (als dat mogelijk zou zijn).

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Edu2020, dat het vanmorgen weer beter ging is fijn natuurlijk! Maar dat het opeens niet meer werkte gisteren is minder. Hou het voor de zekerheid in de gaten, mocht het terugkomen dan weet je me te vinden.

Edu2020 schreef:

Mij stoort het wel dat de KPN TV+ niet meer herstart na ca. 2 uur.

Die zin verbaasd me wel een beetje, het stoort je dat de app niet uit zichzelf herstart? Dat is juist toch hoe het hoort? 🙂

• Auteur
  • 368 reacties
  • 5 maart 2025

@Jasper van KPN, ik bedoelde te zeggen dat de app niet meer werkt (zwart beeld) als je deze na een bepaalde tijd opnieuw wil starten.

Sorry voor de verwarring.

Ik zit me nog iets te bedenken. Standaard heeft de Google TV streamer een scherm met voor mij niet interessante info/reclame. Ik wil alleen de apps zien die je gebruikt. Dat kan met de optie “Apps only”. Nadeeltje is dat de Google Assistant dan niet meer werkt.

Vervolgens gezocht naar een alternatieve launcher. Die heet Projectivy Launcher. Die is heel flexibel aan te passen en werkt goed sinds gisteravond. Daarna de “Apps only” mode weer uitgeschakeld. Het kan toeval zijn maar sindsdien heb ik nog geen zwart beeld gehad met de TV+ app (en Google Assistant werkt ook weer).

• Auteur
  • 368 reacties
  • 6 maart 2025

Helaas vanmorgen toch weer een zwart scherm.

Jasper van KPN
Moderator

Ik was al bang dat het niet zou helpen, ik zag dat je ook op een andere topic had gereageerd en daar speelt een vergelijkbaar iets. Ik denk dat jij daar ook onder valt. De ontwikkelaars zijn er van op de hoogte en werken er aan! 

Reageer