Skip to main content
Beantwoord

Verlenging: korting verloopt al na een maand

  • 29 oktober 2024
  • 7 reacties
  • 70 keer bekeken

De aanvangsdatum van mijn abonnement is 9-10-2024
Volgens zeggen zou ik hierna 3 maanden korting hebben.

Nu ontvang ik bericht dat de korting 9 november afloopt.

Ik ontvang graag een motivatie.

Beste antwoord door JohnvdL

Vandaag gebeld.
Ik had de mail waarin een beëindiging van de korting werd aangekondigd niet mogen ontvangen.

Er is een fout gemaakt door de afdeling marketing.

Het zal goed komen. Ik wacht het nog even af tot de eerstvolgende factuur. 

Bekijk origineel

7 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 29 oktober 2024

Hallo @JohnvdL een maandje is natuurlijk erg weinig als je drie maanden verwacht.

Heb je nog een schriftelijke bevestiging waarop is aangegeven dat je recht hebt op drie maanden?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 oktober 2024

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 oktober 2024

 


XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 29 oktober 2024

Het ziet er duidelijk uit dat het niet klopt. Je kan dan het beste even naar de helpdesk bellen en daar voorleggen hoe het zit. Bel dan met 0800-0402

 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14762 reacties
  • 30 oktober 2024
JohnvdL schreef:

 

Hmm, juist dit bericht is een verrassing @JohnvdL ðŸ¤” Ik zie dat Arjan je aan heeft geraden om telefonisch navraag te doen en ik hoop dat er vanuit daar al meer duidelijk is geworden.

Mocht het je nog niet gelukt zijn om te bellen: Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 31 oktober 2024

Vandaag gebeld.
Ik had de mail waarin een beëindiging van de korting werd aangekondigd niet mogen ontvangen.

Er is een fout gemaakt door de afdeling marketing.

Het zal goed komen. Ik wacht het nog even af tot de eerstvolgende factuur. 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14762 reacties
  • 31 oktober 2024

Ah ok, fijn dat het is opgehelderd @JohnvdL! ðŸ˜Š


Reageer