Ik heb mijn pakket afgelopen zondag omgezet naar 200mbit. Is gelukt zonder 4K. Mail gekregen met de wijzigingen. Maandag ging ik de Wifi checken was nog niet verhoogd. Maandagavond gebeld met de klantenservice, alles nagekeken en nu is de Wifi prima. Kreeg een bevestiging staat ineens 4K bij mijn abonnement. Dit wil ik niet. Dinsdagmiddag gebeld servicemedewerker zou dit aan laten passen en een bevestiging sturen. Geen bevestiging gekregen, ’s avonds weer gebeld, medewerkster kon de wijziging niet doorvoeren omdat de desbetreffende afdeling al gesloten was. Vandaag weer gebeld kreeg ik te horen dat de 4K waarschijnlijk per ongeluk is aangevinkt door een medewerker, maar dit kan er pas weer af 16 februari. Iets wat ik bewust nog niet wil wordt toegevoegd aan mijn abonnement en na 3x bellen krijg ik te horen dat dit er niet zomaar afgehaald kan worden. Ik moet dus 16 februari wederom gaan bellen om de 4K uit te laten zetten. Ondertussen moet ik dit wel gaan betalen!! KPN ik ben een beetje boos. Ik vind dit geen service!
Beantwoord
4K pakket is ongewenst toegevoegd aan mijn abonnement
Beste antwoord door Bart_
Dag
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.