Goede middag,
ik heb een probleem:
Op het kantoor van ons bedrijf hebben we snel internet buitengebied aan laten leggen. Daardoor verandert het IP adres. Op ons bedrijf hangen camera’s die ik via mijn telefoon kon bekijken. Sindsdien ik ik bij mij thuis de camerabeelden niet meer via mijn WiFi bekijken. Er is al iemand langs geweest die de camera’s heeft aangelegd en die zegt dat er of een firewall op mijn V10 zit of er moet een poort opengezet worden zodat ik de camerabeelden weer via WiFi kan bekijken. Via 4G kan ik de camerabeelden overigens wel bekijken.
ik heb al gebeld naar de klantenservice van de KPN, maar die wisten geen raad. Zijn advies was om mijn vraag hier op het forum te plaatsen.Wie kan mij helpen?
vriendelijke groet,Peter
Beantwoord
Camera beelden kan ik niet meer bekijken op telefoon.
Beste antwoord door Erwin van KPN
Ik snap heel goed dat je daar de link legt. Dat zou ik zelf ook doen. Ik wil je ook dolgraag een oplossing bieden maar ik heb oprecht geen idee wat ik hier aan kan doen aangezien we in onze analyse al hebben aangetoond dat de stream te benaderen is en hierbij geen poorten in het spel zijn. Waarom het bij jou op de wifi dan niet werkt, is mij een raadsel.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.