Ik heb net een contract afgesloten met 2GB data. Op de site stond dat je 2 GB extra krijgt zolang je contract loopt. In het toegestuurde contract wordt daar met geen woord over gerept. Dat vindt ik op zijn minst raar. Hoe weet ik nu zeker of ik die 2 GB extra krijg. Voor mij is die 2GB extra namelijk de belangrijkste reden om over te stappen naar KPN
Beantwoord
2GB +2GB korting staat niet op contract
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi
D̶e̶z̶e̶ ̶k̶o̶r̶t̶i̶n̶g̶ ̶s̶t̶a̶a̶t̶ ̶n̶i̶e̶t̶ ̶o̶p̶ ̶h̶e̶t̶ ̶c̶o̶n̶t̶r̶a̶c̶t̶ ̶maar ik kijk graag even mee of hij goed verwerkt wordt.
Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?
*admin edit: De korting hoort wél op het contract te staan.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.