Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt, @Henhan, dat houdt het voor ons overzichtelijker.
We doen onze uiterste best om zo transparant mogelijk te zijn, ik vind het jammer dat het jou niet duidelijk was dat het om een selectie van zenderpakketten ging. We geven in de e-mail aan dat er zenderpakketten gratis zijn of met extra veel korting te bekijken zijn en vragen of je benieuwd bent waar je uit kunt kiezen. Log je vervolgens in, in MijnKPN, dan vindt je een selectie van een aantal zenderpakketten (de originele prijs is doorgestreept en het actiebedrag staat in het oranje weergegeven). Van elke wijziging in het abonnement, in dit geval het activeren van een extra zenderpakket, sturen wij een bevestiging met een overzicht van de nieuwe kosten. In diezelfde bevestiging geven wij ook aan dat extra diensten na de eerste maand op ieder moment opgezegd kunnen worden.
Heb je feedback hoe wij dit eventueel anders kunnen inrichten? Ik hoor het graag, zodat ik dit kan doorzetten naar de betreffende afdeling.
Het zenderpakket kan in de eerste maand niet tussentijds stopgezet worden, dus ik hoop dat je toch maximaal zult genieten van het filmaanbod van Film1! Ik kijk graag na of ik je kan verblijden met een andere gratis optie. Als je dat goed vindt, ontvang ik graag jouw gegevens in jouw profiel: postcode + huisnummer, klantnummer en de geboortedatum van de contractant. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators.