Bij het afsluiten van een nieuw abonnement zouden zowel mijn man als ik €2,50 per maand korting krijgen op ons mobiele telefoonabonnement. Echter vanaf november (aanvang) is dit bij ons beide niet verrekend. Graag ontvang ik hierover bericht
Beantwoord
korting meerdere abonnementen 1 huishouden
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting (per abonnement) vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden
Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 2,50 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.