Skip to main content

Glasvezel van KPN in Krimpen aan den Ijssel?

• 29 oktober 2023
  • 16 reacties
  • 368 keer bekeken

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 274 reacties

KPN heeft zelfs in Krimpen aan den IJssel reclame voor hun glasvezelproducten in de Abri's van bushaltes, terwijl bijna nergens in Krimpen glasvezel ligt van KPN. Bij postcode check zie ik ook geen voornemens, dus hoe grappig wil je het hebben? 🙂

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23409 reacties
  • 29 oktober 2023
Wewa schreef:

KPN heeft zelfs in Krimpen aan den IJssel reclame voor hun glasvezelproducten in de Abri's van bushaltes, terwijl bijna nergens in Krimpen glasvezel ligt van KPN. Bij postcode check zie ik ook geen voornemens, dus hoe grappig wil je het hebben? 🙂

Alex_P schreef:

Haalbaarheidsonderzoek? Meer kan ik er helaas niet van maken. 

👆🏻

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23409 reacties
  • 29 oktober 2023
Wewa schreef:

Terugkomend hierop, zou ik mogen weten waar dit precies is? Een postcode is al voldoende. 

Het zou gek zijn als wij ergens reclame maken terwijl we daar niet kunnen leveren. 

Ik hoor graag van je. 

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 274 reacties
  • 29 oktober 2023

2926PA

• 0 reacties
  • 29 oktober 2023

Bron 

En hier vind ik enkel Capelle a/d ijssel en Nieuwerkerk a/d Ijssel.

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 274 reacties
  • 30 oktober 2023

Zoals je ziet in Krimpen, praktisch nergens, dus die reclame op de Abri's is een giller😄

• 0 reacties
  • 30 oktober 2023

Die reclame zal in de hele gemeente Krimpenerwaard hangen. Maar bijzonder is het zeker.

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 274 reacties
  • 1 november 2023

Ik heb antwoord van KPN op het haalbaarheidsonderzoek.

• 0 reacties
  • 1 november 2023

Dan zal de rest van krimpen a/d IJssel nog even moeten wachten zoals meerdere plaatsen.

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 274 reacties
  • 1 november 2023

Komt het wel, denk je? 
Ook in de planning ven Glaspoort komt onze gemeente niet voor.

• 0 reacties
  • 2 november 2023
Wewa schreef:

Komt het wel, denk je? 
Ook in de planning ven Glaspoort komt onze gemeente niet voor.

Geen idee er zijn wel meer plaatsen die nog niet op de planning overzichten staan.

Terzijde de gemeente is Krimpenerwaard delen hiervan staan wel op de planning zie mijn eerdere bericht.

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 274 reacties
  • 2 november 2023

De gemeente Krimpenerwaard is een andere gemeente. Snappen waarom dit verschil er is doe ik niet, want zowel in Krimpen aan den IJssel als Krimpenerwaard ligt al glasvezel van Deltafiber

• 0 reacties
  • 2 november 2023

Ik zie het al in ben in de war met het gebied  Krimpenerwaard. Dat is natuurlijk iets anders dan de nieuwe fusie gemeente. 

Verder ligt de bal bij de netwerkbeheerder. In mijn regio heeft KPN diverse kleinere dorpen ook nog niet verglaasd behalve nieuwbouw wijken. Deltafiber heeft daar ook een vezel netwerk liggen. Die hebben onze stad overgeslagen. Waar sinds ongeveer 2016 al glas ligt.

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 274 reacties
  • 14 april 2024

Het schiet maar niet op met glasvezel van KPN. 
Ik ga echt geen KPN vast internet nemen op een antieke koperlijn.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1203 reacties
  • 14 april 2024

tja je moet het doen met de keuze die je hebt

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 274 reacties
  • 14 april 2024

Dat is waar, maar het is wel wrang dat je doodgegooid wordt met KPN glasvezel en je het niet kan krijgen. 

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1203 reacties
  • 14 april 2024
Wewa schreef:

Dat is waar, maar het is wel wrang dat je doodgegooid wordt met KPN glasvezel en je het niet kan krijgen. 

ach ken mensen die moesten 2 jaar wachten