Beantwoord
Vraag over upgrade Internet/Bellen Instap -> nieuw Hussel abonnement 50/5
Momenteel hebben wij een aansluiting bij kpn waar wij gratis 4G Buitengebied bij krijgen. Nu is er de optie om te upgraden naar een nieuw Hussel abbonement, maar ik vraag met dan af hoe het zit met de modems die wij momenteel in gebruik hebben. We hebben nu een Experiabox v10a voor de VDSL en een Huawei E5186s-22a voor de 4G verbinding. Kunnen we deze bij het omzetten van een abbonement gewoon behouden? Ik heb wel eens gehoord dat KPN tegenwoordig een 2 in 1 modem heeft voor beiden, maar ik zou het zelf graag gescheiden houden. Dit omdat de 4G verbinding op de begane grond erg slecht is en er geen kabel naar de zolder loopt vanaf de meterkast waar de adsl binnen komt.
Lang verhaal kort: Kunnen wij gewoon de 2 modems behouden die we nu gebruiken wanneer we het abbonement wijzigen? Bij beide abonnementen zit voor ons gratis 4G buitengebied.
Lang verhaal kort: Kunnen wij gewoon de 2 modems behouden die we nu gebruiken wanneer we het abbonement wijzigen? Bij beide abonnementen zit voor ons gratis 4G buitengebied.
Beste antwoord door Joran
Inmiddels wel duidelijkheid en slecht nieuws. We gaan stoppen met het ‘oude’ Sneller Internet Buitengebied met een los modem. Tenminste, op plekken waar een vaste internetverbinding mogelijk is. Je hebt misschien al een brief ontvangen, anders zal die op korte termijn komen. Iedereen met dit oude abonnement wordt telefonisch benaderd om de opties te bespreken.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.