Vorige week nieuwe experiabox V10 geïnstalleerd met twee kpn versterkers (bedraad) na klachten WiFi. Drie dagen na installatie is situatie veel erger geworden. Internetverbinding valt om het uur weg, WiFi verbindingen ook. Lampjes box en versterkers branden wel gewoon. TV doet het wel. Herstart en reset fabrieksinstellingen leveren niets op. Behalve dat internet paar uur in de lucht blijft en dan weer uitvalt. Naast versterkers is alleen smart tv bekabeld op de experia box aangesloten, verder geen extra apparatuur.
Beantwoord
Wegvallende internetverbinding Experia V10
Beste antwoord door Frank Overveen
Ik heb nu 10 dagen lang geen uitval meer gehad nadat ik de Sonos luidsprekers helemaal van het systeem heb afgehaald. Fingers crossed. De monteur KPN heb ik afgebeld, een storingsmonteur heeft toch wat te weinig apparatuur om echt gericht te meten, bleek de laatste keer. Ik vraag me wel af hoe dan de Sonos goed te installeren maar voorlopig doe ik het nog even zonder
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.