steeds vaker valt mijn glasvezel modem uit, dus alle lichtjes gaan uit. Dit kan betekenen dat de adapter niet goed meer functioneerd of dat het probleem in de glasvezel (NT) modem zit.
Hoe kan ik dit oplossen.
steeds vaker valt mijn glasvezel modem uit, dus alle lichtjes gaan uit. Dit kan betekenen dat de adapter niet goed meer functioneerd of dat het probleem in de glasvezel (NT) modem zit.
Hoe kan ik dit oplossen.
Beste antwoord door Julian Borghuis
Hallo
Vervelend zeg dat dit gebeurt!!
Laten we samen kijken naar de beste oplossing.
Zou je me een foto of het type glasvezel kastje kunnen doorgeven? En
Zitten alle stekkers goed in de ingangen?
Tevens wil ik je wel op attanderen dat als het kastje kapot is dat hij door een monteur moet vervangen worden. Dus controleer goed of alle stekkertjes goed erin zitten en er geen breuken in de kabels zitten.
Als je een duidelijker antwoord wilt kan je ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. Of start een chat met een medewerker via hier
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.