Skip to main content
Vraag

graag een oplossing !

  • 21 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Had 2 oktober complete storing,woensdag 7 oktober kwam de monteur die kon het na lang zoeken ook helaas niet oplossen en heeft een afspraak gemaakt voor de grondploeg voor vrijdag 16 oktober,niemand gezien maar in de loop van vrijdagmiddag bleek het weer te werken,nu gisteren 20 oktober ging mijn service lampje weer branden en had ik nog slechts 18mb download en 5 upload terwijl ik n.b.het snelst mogelijke abonnement heb ! een van de 2 dsl lijnen knipperde (weer) dus de pairbonding ligt in storing, ook het service ledje op de modem brandt rood,servicetool geeft aan waarschijnlijk storing in wijkcentrale naar de huis aansluiting vanmorgen KPN gebeld en zouden het aan de backoffice doorgeven, en deze zouden mij bellen,komt er nu binnenkort een monteur of grondploeg om dit op te lossen of niet ? 
dit is zeer vervelend allemaal

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 22 oktober 2020

probleem weer opgelost,je hoort wel niets van de backoffice maar ze gaan er toch mee aan de slag en hebben het (gelukkig) weer snel gefikst een van de redenen dat ik al meer dan 35 jaar internet van KPN heb ! bedankt KPN 👍🏻