Wij hebben al enige tijd sneller internet buitengebied. De snelheid is op dit moment om te huilen. 15 mb down en 0,8 up. Of de 4g router er nu wel of niet in zit, maakt niet uit voor de snelheid. Het lijkt alsof heel het 4g het niet doet. Ik heb het forum al afgespeurd en alles gedaan wat er gesuggereerd werd. ( zoals dit topic
Alle lampjes branden zoals ze zouden moeten branden. Alles is herstart, experiabox naar fabrieksinstellingen. Ik weet het echt niet meer. Is het 4g gewoon een wassen neus of gaat er ergens iets mis?
Beste antwoord door Maranpep
Hoi Marcia,
Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik contact gehad met de klantenservice en is de 4g router er zelfs uit. Blijkbaar was er wat verandert in het netwerk van KPN waardoor wij nu zonder 4g router ineens 70 mbit down en bijna 30 up hebben. Super blij mee natuurlijk. Alleen beetje jammer dat jullie als KPN dat niet spontaan melden dat er veranderingen zijn. Wij zijn al maanden aan het tobben. Had bijna een straalzender aangeschaft als alternatief. Dus blij met het resultaat, beetje teleurgesteld in de communicatie….
Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik contact gehad met de klantenservice en is de 4g router er zelfs uit. Blijkbaar was er wat verandert in het netwerk van KPN waardoor wij nu zonder 4g router ineens 70 mbit down en bijna 30 up hebben. Super blij mee natuurlijk. Alleen beetje jammer dat jullie als KPN dat niet spontaan melden dat er veranderingen zijn. Wij zijn al maanden aan het tobben. Had bijna een straalzender aangeschaft als alternatief. Dus blij met het resultaat, beetje teleurgesteld in de communicatie….
Och dat is wel heel erg rot! Goed dat je er nu alsnog achter bent gekomen, maar natuurlijk had je dit eerder willen weten . Ik neem dit intern mee, bedankt voor het signaal!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.