Na het bijwerken van het IP-adres van de modem twee dagen geleden is de internetsnelheid afgenomen. De internetsnelheid was eerder veel beter. Ik heb de modem gereset en het probleem is nog steeds niet opgelost. Wat is volgens jou de oplossing?
Deze afbeelding toont de internetsnelheid voor en na de update
Met vriendelijke groet,
Beste antwoord door Denise van KPN
Goed dat je jouw vraag hier stelt, @Mazen.kpn. Je zou van een update verwachten dat deze jouw ervaringen verbetert, niet dat de internetsnelheid lager wordt. Volgens mijn gegevens zou je 45 Mbit/s downloadsnelheid moeten kunnen halen. Met 40 Mbit/s zit je daar iets onder, maar nog wel binnen het marge. Je hebt het modem al een harde reset gegeven? Ik kan vanuit hier nog een DSLAM reset doen, kijken of dat helpt. Maar dan wordt de verbinding wel weer even verbroken. Ik kan dit maandagochtend doen, is dat goed?
Goed dat je jouw vraag hier stelt, @Mazen.kpn. Je zou van een update verwachten dat deze jouw ervaringen verbetert, niet dat de internetsnelheid lager wordt. Volgens mijn gegevens zou je 45 Mbit/s downloadsnelheid moeten kunnen halen. Met 40 Mbit/s zit je daar iets onder, maar nog wel binnen het marge. Je hebt het modem al een harde reset gegeven? Ik kan vanuit hier nog een DSLAM reset doen, kijken of dat helpt. Maar dan wordt de verbinding wel weer even verbroken. Ik kan dit maandagochtend doen, is dat goed?
@Denise_ mag ik even meeliften met dit issue? Ik heb mijn FB7590 naar 7.27 ge-update, maar mijn snelheid duikt naar 20,4 Mbits, terwijl de mijn, volgens fourstack op mijn adres, op 32 Mbits staat, echter… ik zit bij XS4ALL. Kan je dan ook een DSLAM reset uitvoeren op mijn lijn?
@Denise_ mag ik even meeliften met dit issue? Ik heb mijn FB7590 naar 7.27 ge-update, maar mijn snelheid duikt naar 20,4 Mbits, terwijl de mijn, volgens fourstack op mijn adres, op 32 Mbits staat, echter… ik zit bij XS4ALL. Kan je dan ook een DSLAM reset uitvoeren op mijn lijn?
@driemaster Balen dat jouw snelheid na een update ook verlaagd is! Ik had graag een DSLAM reset uitgevoerd voor je, maar omdat je een abonnement hebt bij XS4ALL kan ik dat helaas niet. Je zult hiervoor bij XS4ALL aan moeten kloppen.
@Denise_ Dank voor je bericht! Zal ik doen, nogmaals dank!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.