Ik kreeg eergisteren een berichtje dat vannacht (10-08) mijn netwerk een update zal ontvangen. Nu is de update uitgevoerd. Eerst merkte ik niks. Echter merkte ik dat als ik naar de gang loop mijn wifi 5 a 10 seconden wegvalt om het vervolgens weer te doen (let wel, met mindere snelheden).
Ik vermoed dat door deze update mijn router (Die voorheen niks uitzond) nu samen met mijn Experia Wifi mijn netwerk uitzend. Echter deed mijn router het altijd heel slecht qua snelheden (Xperia wifi loste dit probleem op). Daarnaast woon ik in een klein huis en blijven apparaten de hele tijd schakelen tussen mijn Router en mijn Xperia Wifi. Wat niet gewenst is.
Is het voor mij ook mogelijk om terug te gaan naar de oude situatie? Dus dat mijn Xperia Wifi alles voor rekening neemt? En zo ja, waar kan ik dit aanpassen?
Beantwoord
Wifi slecht na update Mesh netwerk.
Beste antwoord door Hanna_
Hoi
Er is een update voor de V10A geweest, voor alle info kan je terecht in dit topic:
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.