Maandenlang heeft KPN misbruik gemaakt van nóóit een door mij afgegeven incasso machtiging. KPN heeft via een andere rekening wel een incasso machtiging voor mijn mobiele telefoon en internet. Onlangs heb ik de incasso op de voormalige rekening geblokkeerd en nog een gecontroleerd of de incasso rekeningen wel juist is. Die is correct. Voorheen schreef ik via een maandelijkse opdracht voor betaling. Desondanks betalingen op de 23ste september blijft KPN zeggen u moet nog betalen. Inmiddels heb ik 3X betaald. Wanneer doet KPN administratie eindelijk eens goede werkzaamheden want dit is bizar en als je 3x betaald nog steeds Oepss u heeft nog steeds niet betaald.
Beantwoord
Ik krijg herinneringen van betaalde facturen die ik al overgemaakt heb.
Beste antwoord door Oortfesma
Geachte mevrouw Hanna_,
Goedemiddag vanuit de Nederlandse ambassade te Rabat, helemaal gelukkig, probleem zie ik zojuist in de applicatie is opgelost. Nu maar hopen als alles goed gaat KPN op de 23ste oktober de factuur van de SNS bank afboekt. Zoniet dan doet ik het zelf om geen schulden te krijgen. Die heb ik ook nooit gehad en wil ik ook graag zo houden.
Nogmaals hartelijk dank voor uw intermediaire bemoeienis.
Met vriendelijke groet en gaat snel naar huis, hoewel, 282 km rijden om thuis te zijn maar ben gewend om dagelijks bijna 600km te rijden en als ik echt erg moe bent slaap ik gewoon ik ons vaste hotel in Rabat.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.