Skip to main content
Beantwoord

wegvallende internet verbinding op experia v10

  • 26 november 2021
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Sinds 2 weken valt steeds de internet verbinding weg. Het wifiteken blijft dan aan maar lijkt steeds vast te lopen. Heel vervelend aangezien mijn dochter dus steeds uit de online les wordt gegooid. Modem al gereset naar fabrieksinstellingen maar het helpt niks. Wifi manager doorlopen maakt ook geen verschil. Hoe kan dit? 

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @Sasjejans! Dit kan met een aantal dingen te maken hebben. Van instellingen tot de stabiliteit van de verbinding zelf. Goed dat je de Wifi Manager al geprobeerd hebt! Zou je nog kunnen bevestigen dat je de reset van het modem hebt gedaan zoals op onze pagina bij stap 2 staat aangegeven? Hoe is het verder met andere apparatuur in huis? Is het alleen de online les die wegvalt of bijvoorbeeld ook andere mobiele toestellen? Ik hoor het graag van je! :relaxed:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • Antwoord
  • 29 november 2021

Welkom op het forum @Sasjejans! Dit kan met een aantal dingen te maken hebben. Van instellingen tot de stabiliteit van de verbinding zelf. Goed dat je de Wifi Manager al geprobeerd hebt! Zou je nog kunnen bevestigen dat je de reset van het modem hebt gedaan zoals op onze pagina bij stap 2 staat aangegeven? Hoe is het verder met andere apparatuur in huis? Is het alleen de online les die wegvalt of bijvoorbeeld ook andere mobiele toestellen? Ik hoor het graag van je! :relaxed: