Begin augustus afspraak gemaakt voor het aansluiten van glasvezel. Afgezegd door KPN. Nieuwe afspraak gemaakt voor 31 augustus. Op 30 augustus geannuleerd door KPN. Nieuwe afspraak gemaakt, kon pas op 27 september (weinig beschikbaarheden over). Nogmaals afspraak gemaakt, voor 27 september en duidelijk aangegeven dat er iemand thuis is en dat als niemand deur open doet men kan smsen naar de doorgegeven nummer. 27 september thuis gebleven. Niemand kwam opdagen. Gebeld, geven ze aan dat de monteur langs is geweest en dat niemand thuis was. Gevraagd hoe het zit, gaven ze aan dat de bel niet werkt. Zeer incorrect gezien het gewoon werkt en ik de hele ochtend thuis was, telkens uit raam gekeken. Niemand gezien. Ze vonden het vervelend en weer nieuwe afspraak gemaakt voor 30 september. Geen mail hierover gehad. In de middag (27 september) nogmaals gebeld voor de zekerheid: bevestigden ze: jazeker 30 september staat in het systeem en ook twee nummers zijn ons bekend en dat de monteur op de hoogte is van de notitie. Op 30 september hebben we briefje op deur geplakt, dat als niemand open doet graag bellen etc. Niemand kwam. Vandaag, 5 oktober, kreeg ik een mail dat ik snel afspraak moet maken omdat de huidige internetaansluiting stopt per 24 september (eh?) Weer gebeld om te vragen hoe het zat met afspraak van 30 sept. Gaf de telefoniste aan dat er niemand is geweest (ook de vorige keren niet) en dat ze daarvoor excuses aanbieden. Nieuwe afspraak gemaakt voor 31 oktober (pas 31 oktober!!). Zeer belachelijk. Ik heb weinig vertrouwen dat het goed komt op 31 oktober… En ik weet ook niet of ik de komende maand wel gewoon kan internetten (thuis werkende zzp-er)
Beantwoord
Monteur voor aansluiting glasvezel komt steeds niet opdagen
Beste antwoord door Erwin van KPN
Hoezeer ik je ook vertrouw. Ik geef mijn nummer nooit aan klanten,
Maar we bespreken het wel even via privéberichten. Komt goed!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.