Ik heb eind oktober een brief ontvangen (getekend op 21 oktober 2022) waarin staat dat ik gratis meer snelheid zou krijgen. Dit zou van 50 mbit/s naar 200 mbit/s gaan. Hier zou ik in November nog bevestiging van krijgen, maar dit is uiteindelijk niet gebeurd. Nu staat mijn abonnement nog steeds op 50mbit/s en heb ik zelf de modem al gereset, maar tevergeefs. Toen heb ik zowel de klantenservice gebeld en ben ik ook naar jullie winkel geweest. Maar beiden hebben gezegd dat dit niet mogelijk is. Ik vind dit heel raar allemaal aangezien dat wel in de brief staat en ik deze brief op mijn naam heb grekregen.
Waarom heb ik dan deze brief gekregen? Wat is hier nou gebeurd? En zou ik alsnog iets kunnen regelen? Want ik vind het wel teleurstellend dat er een verwachting is neergezet en dat deze toch opeens niet word waargemaakt.
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Goedenavond @Sjoerd199404! Ik ben bekend met deze, mooie, actie en we hebben je blij gemaakt met een dooie mus: excuses hiervoor.
Ik lees dat je meerdere malen contact met ons hebt opgenomen en je opent nu een topic: je zou hier ook al een e-mail met uitleg over gehad moeten hebben:
Goedenavond @Sjoerd199404! Ik ben bekend met deze, mooie, actie en we hebben je blij gemaakt met een dooie mus: excuses hiervoor.
Ik lees dat je meerdere malen contact met ons hebt opgenomen en je opent nu een topic: je zou hier ook al een e-mail met uitleg over gehad moeten hebben:
Goedenavond @Sjoerd199404! Ik ben bekend met deze, mooie, actie en we hebben je blij gemaakt met een dooie mus: excuses hiervoor.
Ik lees dat je meerdere malen contact met ons hebt opgenomen en je opent nu een topic: je zou hier ook al een e-mail met uitleg over gehad moeten hebben:
Concreter dan dit kan ik het helaas niet maken: het is op dit moment niet bekend wanneer de gratis snelheidsupgrade wel plaats zou kunnen vinden.
Is dit serieus? Ik heb begin februari deze brief ook gekregen. Ga ik volgende week dan wel van 50 mbit/s naar 200 mbit/s? Heb overigens de bevestigingsmail nog niet gehad.
@Sjoerd199404 Is de snelheidsverhoging bij u inmiddels wel doorgevoerd?
Goedenavond @Sjoerd199404! Ik ben bekend met deze, mooie, actie en we hebben je blij gemaakt met een dooie mus: excuses hiervoor.
Ik lees dat je meerdere malen contact met ons hebt opgenomen en je opent nu een topic: je zou hier ook al een e-mail met uitleg over gehad moeten hebben:
Concreter dan dit kan ik het helaas niet maken: het is op dit moment niet bekend wanneer de gratis snelheidsupgrade wel plaats zou kunnen vinden.
Is dit serieus? Ik heb begin februari deze brief ook gekregen. Ga ik volgende week dan wel van 50 mbit/s naar 200 mbit/s? Heb overigens de bevestigingsmail nog niet gehad.
@Sjoerd199404Is de snelheidsverhoging bij u inmiddels wel doorgevoerd?
Check, mijn snelheidsverhoging is inmiddels doorgevoerd. Thanks KPN! 😀
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.