Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten meer door PPPOE melding glasvezel sinds stroomuitval

  • 9 december 2022
  • 8 reacties
  • 340 keer bekeken

Aniel NUESINK
Helper
Forum|alt.badge.img

Beste kpn

 

Sinds vanmorgen door Stroomuitval heb ik geen enkele dienst. 

Krijg constant de melding pppoe internet aanbieder reageert niet!

 

Glasvezelkast 10 minuten van de stroom. 

Fritzbox fabrieksinstellingen geen resultaat

Experiebox v12 internet knop blijft knipperen. 

Er komt geen data hier binnen. 1gb up/down

 

Ik ben zo gefrustreerd en gestressd, mede omdat ik nu niet kan werken en de zoveelste keer dat onze diensten het niet doen!

Beste antwoord door Bart van KPN

Monteur is de 10e wel geweest zie ik en heeft alles werkend achtergelaten. Ik begrijp ik goed dat je baalt dat het weer gebeurde. Hopelijk blijft het nou goed. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 9 december 2022

Hoi @Aniel NUESINK, wat irritant zeg, dus sinds de stroomstoring. Je hebt al veel gedaan, maar dus zonder succes. 

Snelste is normaal om even te bellen met 0800-0402. Dan heb je meteen contact en kan er actie uitgezet worden indien nodig. 

Ik zie dat je dat ook gedaan hebt en dat er een melding openstaat. Daar is het nu even wachten op. Hopelijk is het snel opgelost. 


Nou dat bellen zou ik niet doen, dan sta je voornamelijk in de wacht. En oplossen is niet aan de klantenservice die horen je alleen aan, en kunnen doorverbinden. Helaas,…..


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 december 2022

Wat bij mij werkte, glasvezel kastje 2min er uit halen, dan zodra alle lampjes groen branden.

Modem er uit halen en gelijk weer stroom er op. 

Dan wachten op wifi verbinding en hij zou het weer moeten doen


Aniel NUESINK
Helper
Forum|alt.badge.img
Lotte1997 schreef:

Wat bij mij werkte, glasvezel kastje 2min er uit halen, dan zodra alle lampjes groen branden.

Modem er uit halen en gelijk weer stroom er op. 

Dan wachten op wifi verbinding en hij zou het weer moeten doen

Werkt niet. Probleem ligt bij centrale.  Moet andere poort toegewezen krijgen @kpn 


Aniel NUESINK
Helper
Forum|alt.badge.img

Er stond voor vandaag dat er een kpn monteur zou langskomen aangezien wij geen enkele diensten hebben dankzij een storing wel te weten PPoE .

 

Bedankt hoor kpn voor de zoveelste keer hebben wij weer !!! Geen diensten en jullie monteur is vandaag niet eens op komen dagen !!!


King006
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1266 reacties
  • 11 december 2022

Dat is balen! :( heb je al gebeld met 08000402? Daar kunnen ze gelijk meekijken wat er aan de hand is. Noem tijdens het bellen ‘STORING’ zodat je een medewerker aan de lijn krijgt.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • Antwoord
  • 13 december 2022

Monteur is de 10e wel geweest zie ik en heeft alles werkend achtergelaten. Ik begrijp ik goed dat je baalt dat het weer gebeurde. Hopelijk blijft het nou goed. 


Hairless Ronin
Nieuwkomer

Ik had een soortgelijk probleem na de grote stroomstoring in Haarlem van vorige week. De glasvezelverbinding kwam niet tot stand, terwijl de NTU wel aangaf dat er een connectie was (via het ledje). Het modemlog gaf telkens PPPoE Timeouts aan. Dit heeft een paar dagen geduurd (een monteur zou juist vanochtend langskomen), tot vanochtend vroeg, toen er opeens wel weer een verbinding tot stand kwam. So far, so good, en ik heb de monteursafspraak maar geannuleerd. Maar wat er nou precies aan de hand was is me compleet onbekend.