Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel aansluitpunt geinstalleerd, en nu?

• 23 december 2022
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Gisteren is er een glasvezelaansluitpunt geinstalleerd. De monteur die langskwam had geen opdracht voor ‘activatie’. Wanneer wordt nu definitief alles afgemonteerd? Ik sprak gisteren iemand van KPN die me vertelde dat er waarschijnlijk een kabeltje opgestuurd zou worden, maar daar kan ik niet zo heel veel mee denk ik zo.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @rvk123 via www.kpnnetwerk.nl kun je de status zien van jouw aansluiting.

Als daar staat dat de lijn is opgeleverd en je een provider kunt kiezen, kun je KPN, de provider, via 0800 0402, bellen met een verzoek om migratie van koper naar glas. Dan wordt e.e.a. door KPN, de provider, in gang gezet.

Succes.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2022

Hallo @rvk123 via www.kpnnetwerk.nl kun je de status zien van jouw aansluiting.

Als daar staat dat de lijn is opgeleverd en je een provider kunt kiezen, kun je KPN, de provider, via 0800 0402, bellen met een verzoek om migratie van koper naar glas. Dan wordt e.e.a. door KPN, de provider, in gang gezet.

Succes.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27421 reacties
  • 26 december 2022

Hoi @rvk123 . Had je de status gecontroleerd op de website van KPNNetwerk?  Wat zegt die precies?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 december 2022

Ik heb het kastje inmiddels ontvangen en glas is inmiddels actief! 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27421 reacties
  • 27 december 2022

Dat is goed nieuws, @rvk123 . Dank voor de update.