Voor onze nieuwbouwwoning is tijdig glasvezel aangevraagd bij KPN. De beloofde aanleg zou voor onze verhuizing (aug 2022) voltooid zijn. Hierna zijn we keer op keer van het kastje naar de muur gestuurd door KPN helpdesk en de helpdesk van KPN-netwerk. Uiteindelijk bij de afdeling conflictbemiddeling terechtgekomen die echt goed werk voor ons hebben verricht. Een KPN noodpakket gekregen en draadloos internet. Dankzij hun bemiddeling viel maandag 6 feb het bericht in de bus dat de glasvezel in week 7 wordt aangelegd en in week 9 wordt aangesloten. Een half jaar na de beloofde datum, maar toch. Echter de vreugde was van korte duur want vrijdag 11 feb kwam het bericht dat ons abonnement is beëindigd!!! Geen overleg gehad, geen reden waarom maar meteen wel ons draadloos internet geblokkeerd. Grote problemen dus die ook conflictbemiddeling meteen kon oplossen. Nu zijn wij in angstige afwachting of deze puinhoop nog te repareren is of dat we toch maar naar Ziggo moeten overstappen. Misschien gaat die club wat beter met trouwe klanten om. Alle lof voor de afdeling conflictbemiddeling maar KPN zou er goed aan doen om intern eens stevig te gaan reorganiseren om ervoor te zorgen dat niet iedereen langs elkaar heen werkt en klakkeloos dingen uitschakelt die anderen alleen met grote moeite weer kunnen inschakelen.
Beantwoord
Abonnement zonder overleg van KPN opgeheven
Beste antwoord door Bart van KPN
Ik heb nog even weer gekeken. Ik zie dat de verwachting is dat de eerste week van maart glasvezel wordt aangesloten. Dit is een streefdatum. Je wordt vermoedelijk op een andere centrale aangesloten dan de andere huisnummers. Deze is nog niet opgeleverd en het is wachten tot de aannemer contact opneemt voor installatie wanneer je weer een aanvraag bij ons doet. Dit kan weer.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.