ik zit er aan te denken om over te stappen van Ziggo naar KPN Glasvezel. Echter is mijn glasvezelaansluiting in huis kapot (door vorige bewoner). Hoe kan ik dit laten repareren en wie betaald dit?
Beantwoord
Glasvezel aansluiting in huis kapot. Vernield door vorige bewoner
Beste antwoord door Ward_
Je kan een aansluiting bestellen maar pas als de KPN monteur komt kan hij een storingsticket aanmaken. Dat kan helaas niet vooraf.
Dan zal er (een dag later) een monteur van de aannemer van KPN Netwerk komen en de FTU weer herstellen inclusief kabel. De kosten daarvoor liggen meestal rond de 300 euro. De monteur van de aannemer noteert of er een schuldige aan te wijzen is. Als jij niks zegt krijg jij de rekening. Wellicht dat hij voor je wil noteren dat dit de vorige bewoner was maar helaas is dit geen garantie om dan alsnog geen rekening te krijgen.
Dus al met al: geen zekerheid. Sorry...
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.