Beste KPN, forumleden,
Gisteravond ben ik thuis gekomen van een lang weekend weg. Bij vertrek heb ik het stroom van modem en glasvezel gehaald. Bij terugkomst heb ik deze weer opnieuw ingeschakeld. Sindsdien heb ik geen internet meer.
- mijnmodem.kpn geeft aan “internet status disconnected” (KPN Box 12)
- Modem heeft 2 steady groene lampjes voor power en wifi en een snel knipperend groen lampje voor internet
- Glasvezel kastje heeft 2 steady groene lampjes voor power en connection
- 14 april is er onderhoud gedaan volgens SMS van KPN aan het netwerk (geen internet tussen 2 en 7 uur ‘s ochtends). Dit was tijdens mijn afwezigheid.
- Ik heb verscheidene keren modem en glasvezel opnieuw opgestart. Ook heb ik 2 keer een modem reset gedaan en een 3e keer aan de telefoon met KPN helpdesk (zowel via reset knop als via mijnmodem.kpn)
- KPN Servicetool ziet problemen met de verbinding en geeft nummer van KPN helpdesk.
- KPN helpdesk gaat nu een nieuwe modem sturen, maar ik betwijfel dat dit het probleem is, vandaar dit bericht op het forum.
Ik heb een sterk vermoeden dat het te maken heeft met het “onderhoud” dat gedaan is op 14 april, maar helaas werkt KPN helpdesk enkel een standaard script af en stuurt nu een nieuw modem (ik betwijfel sterk dat dit het probleem is). Heeft iemand hier misschien ideeen wat ik nog kan proberen?
Alvast hartelijk bedankt.