Begin van dit jaar een aanbieding gehad om mijn Experiabox V8 om te ruilen voor een KPN box V12. Omdat mijn internetsnelheid erg laag was (15 Mb download) wilde ik dat wel proberen, misschien wordt het dan beter. Na het aansluiten bleek de snelheid gehalveerd (8 Mb download) en met hulp van de WiFi manager werd er geen betere instelling gevonden. Tevens was de helft van de tijd geen internet verbinding aanwezig, dit herstelde zich na onbepaalde tijd vanzelf. Een KPN winkel bezocht en deze bevestigde dat op mijn adres 140 Mb beschikbaar zou zijn en dat ik maar 0800-0402 moest bellen. Bij elke vraag aan de chatbot kwam ik weer bij de WiFi manager uit, dus dat hielp niet. Maar weer naar de lokale KPN winkel en hier geholpen door een lieftallige dame, die wist te vertellen dat de box V12 slecht werkt op een bedraad (geen glasvezel) net en dat ik deze kon omruilen voor een Experiabox V10. Nu heb ik weer de internet snelheid van 15Mb download en 200kb upload terug en de internet verbinding valt niet uit. Wat moet ik nu doen om wel een hogere snelheid te krijgen, anders dan wachten tot T-mobile klaar is met het aanleggen van de glasvezel waar ze op dit moment mee bezig zijn?
Beantwoord
Internetsnelheid erg laag, hoe krijg ik een hogere snelheid?
Beste antwoord door Alex van KPN
Hi
Ook ik ben benieuwd naar wat je ziet als je in de modem inlogt en naar geavanceerd gaat. Eventueel kun je ook morgen met ons bellen op het nummer 0800 0402, dan kan een collega dit live met je doen en kijken wat er aan de hand is.
Ik hoor graag van je.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.