Skip to main content

Slecht internet ook met 2 wifi versterkers

  • 16 september 2023
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Internet en WiFi erg slecht wifi valt steeds weg duurder abonnement internet gepakt steeds problemen 2 WiFi versterkers bij kpn erbij gekocht nog niks WiFi manager geprobeerd en internet test krijg bericht dat internet vanuit kpn naar modem problemen heeft dit probleem gaan we oplossen druk je op probleem oplossen kom je bij servicetool geen diensten en dat was doet verder niks 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36416 reacties
  • 17 september 2023

Hallo @merl ,

Heb je SuperWifi gekocht? 
 

Zet die punten niet te ver van het modem vandaan. Het lampje miet groen branden. Hier staat allerlei informatie: 

 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 september 2023

Ook al alles geprobeerd werkt niet. Verbinding tussen kpn en modem is niet goed 


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16111 reacties
  • 21 september 2023

Hoi @merl, uit je verhaal wordt me niet helemaal duidelijk wat er nu precies speelt. Je hebt het over Wifi versterkers, en dat het tussen ons en de modem zit? Als het tussen de centrale en het modem zit zullen Wifi versterkers geen verbetering geven, het signaal wat ze krijgen is dan niet voldoende. Kan je concreet uitleggen wat er precies speelt?

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402. Een collega kan dan direct met je meekijken naar de verbinding, dat is de snelste weg om het te bekijken.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 22 september 2023

 


  • 0 reacties
  • 22 september 2023

Hallo @merl die weergave is geen meting over bekabeld internet, draadloos meten is zinloos.

 

 


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16111 reacties
  • 22 september 2023

Die screenshots geven inderdaad iets aan over de verbinding tot het modem. Wat precies kan ik daar niet uit opmaken, het is een vrij algemeen scherm. Kan je er meer over vertellen of heb je ons al gebeld? Zoals gezegd is dat de snelste optie in zo’n situatie.