Skip to main content
Beantwoord

In gebreke stellen KPN, sinds 22 november geen internet maar wel facturen

  • 14 januari 2024
  • 2 reacties
  • 180 keer bekeken

Na herhaaldelijk contact te hebben opgenomen met uw klantenservice, zie ik mij genoodzaakt u formeel in gebreke te stellen. Sinds 22 november jl. is er geen aansluiting meer van uw diensten bij mij thuis, wat in strijd is met onze overeenkomst.

 

Desondanks zijn er onterechte incasso's uitgevoerd voor de maanden december en januari, terwijl er geen diensten zijn geleverd. Bovendien is een deel van de maand november ook ongedekt. Dit is niet alleen in strijd met de verwachte service, maar vormt ook een financieel ongemak van mijn kant.

 

Conform de Algemene Voorwaarden en de Wet op het consumentenrecht, verzoek ik u om een correcte verrekening van de genoemde periodes. Ik verwacht dat het teveel betaalde bedrag binnen een redelijke termijn van één week na dagtekening van deze brief op mijn rekening wordt teruggestort.

 

Ik ga ervan uit dat u deze kwestie met de nodige urgentie zult behandelen. Bij gebrek aan een bevredigende reactie binnen de gestelde termijn, zie ik mij genoodzaakt verdere juridische stappen te ondernemen.

 

Ik vertrouw erop dat u het bovenstaande naar behoren zult afhandelen.

 

Met vriendelijke groeten,

 

 

Robin

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @tweakerrobin, wat naar dat je al zolang geen diensten hebt! Het is me niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Als je geen diensten vanuit een storing, dan neem ik aan dat we eraan werken om dit verholpen te krijgen. In dergelijke gevallen worden, nadat de storing is verholpen, alle abonnementskosten van de periode dat je geen diensten had vergoed. Als dit een lange periode is, wat je wel aangeeft, dan kan er vaak tussentijds al wel een deel gecorrigeerd worden. Neem daarvoor dan even weer contact op met mijn telefonische collega's op 0800-0402. Zij kunnen dat dan invoeren, het wordt dan op de eerstvolgende factuur daarna gecrediteerd.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4358 reacties
  • 14 januari 2024

"Ik verwacht dat het teveel betaalde bedrag binnen een redelijke termijn van één week na dagtekening van deze brief op mijn rekening wordt teruggestort."

 

Dan moet u het wel als een brief opsturen, dat kan naar:

Klantenservice KPN

Postbus 13500

9700 EG Groningen

Vergeet niet jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer te vermelden.

 

Op dit moment is het enkel een forumpost. Dit forum is over het algemeen een plek waar klanten elkaar helpen, uw topic zal niet veel uithalen behalve dat mensen het lezen en uiteraard super vervelend voor u vinden.


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28343 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2024

Hoi @tweakerrobin, wat naar dat je al zolang geen diensten hebt! Het is me niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Als je geen diensten vanuit een storing, dan neem ik aan dat we eraan werken om dit verholpen te krijgen. In dergelijke gevallen worden, nadat de storing is verholpen, alle abonnementskosten van de periode dat je geen diensten had vergoed. Als dit een lange periode is, wat je wel aangeeft, dan kan er vaak tussentijds al wel een deel gecorrigeerd worden. Neem daarvoor dan even weer contact op met mijn telefonische collega's op 0800-0402. Zij kunnen dat dan invoeren, het wordt dan op de eerstvolgende factuur daarna gecrediteerd.