Ik heb sinds gister dat mijn Glasvezel ermee stopte.
Ethernet lampje ging uit en Glas knippert heel langzaam net een soort morscode
Nu heb ik de Genexis gmc-tk01-p2110 van mijn FTU gehaald en zonder de FTU aangesloten en wat verbaasd mij nu doet de ethernet poort het wel.
Als ik nu een ZTE ZXHN F3100 NTU die ik nog heb liggen aansluit knippert ook het glasvezel lampje als een soort morscode en gaat ook uit en dan weer aan.
Heb net bij mijn buurman en mijn ouders gekeken die heeft ook een ZTE ZXHN F3100 NTU en daar brand het glaslampje steady als er niks is aangesloten.
Bij mij als je niks aansluit gaat het Glas lampje meteen knipperen en uit en dan weer aan en dan een soort morscode en dan weer uit paar seconden en weer aan.
Sluit je dan een Ethernet kabel aan op de ZTE of Genexis dan gaat de ethernet poort ook knipperen en je ziet op je Router dan uitval van de ethernet port.
Het is net of er wat in de centrale is gebeurd waardoor het nu niet meer werkt.
Nu komt er maandag wel een KPN monteur maar was benieuwd of dit sommige misschien dit bekend klinkt of hebben ervaren
Ps klinkt wellicht stom maar is net of me andere buurman wat heeft aangevraagd (die ging volgens mij naar Odido) en dat ze mijn aansluiting gepatched hebben ipv die van hem was 4,5 jaar met de aanleg ook al keer een foutje