Skip to main content
Beantwoord

Printer werkt niet meer op wifi na update Experia Box V10

• 28 november 2024
  • 6 reacties
  • 259 keer bekeken

Mijn Epson printer werkt niet meer na update exp box door kpn. Resetten gedaan, geen effect.

opnieuw verbinding gemaakt met exp box via wps gaf ook geen  werking printer op wifi.

wie heeft de oplossing?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Hl1950 en welkom bij de KPN Community! 

Je bent helaas de enige niet met dit probleem, we hebben meer meldingen gekregen wat betreft wat oudere Epson printers. Ons modemteam is hier onderzoek naar aan het doen en er loopt een ticket voor, dus hopelijk is het snel weer opgelost. 
Zodra er een nieuwe update is voor het modem zullen we dit in onze product updates melden. 

Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

6 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7492 reacties
  • Antwoord
  • 1 december 2024

Je bent helaas de enige niet met dit probleem, we hebben meer meldingen gekregen wat betreft wat oudere Epson printers. Ons modemteam is hier onderzoek naar aan het doen en er loopt een ticket voor, dus hopelijk is het snel weer opgelost. 
Zodra er een nieuwe update is voor het modem zullen we dit in onze product updates melden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 3 december 2024

Bedankt voor de informatie, ik hoop dat het snel kan worden opgelost.

Frans123
Helper
Forum|alt.badge.img+7
  • Helper
  • 209 reacties
  • 3 december 2024

Ga in de webinterface van jou KPN Experiabox bij tabblad wifi de wpa sleutel van WPA 3 naar WPA 2 zetten. 

En sluit opnieuw jou Epson printer op WPA 2 Wifi sleutel aan. 

En wie weet werkt jou Epson printer weer. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 december 2024

Helaas de experiabox staat al op WPA2.

• Helper
  • 27 reacties
  • 17 februari 2025
Sanne van KPN schreef:

Kan je ons -na twee maanden- een update geven over de status van het ticket over dit onderzoek van het modemteam?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7492 reacties
  • 19 februari 2025

Nog geen update helaas. Ik zal navraag doen, en krijg waarschijnlijk volgende week reactie gezien de collega tot die tijd vakantie heeft. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten!

Reageer